Mitt aller første

Categories S Mat

Her om dagen prøvde jeg noe jeg aldri har prøvd før! Jeg ble inspirert av konatil, og bakte meg rett og slett et brød! Smaken ble veldig god, men noe må ha gått galt med hevingen – for jeg er ganske sikker på at man kunne ha slått ned en mann med den harde klossen. Men jeg gir meg nok ikke så lett. Jeg skal prøve en gang til! Jeg brukte speltmel (som skal ha litt høyere næringsinnhold), men jammen var det en dyr fornøyelse! Så vet nesten ikke om jeg heller bør eksperimentere med hvetemel…

Det var godt nystekt, men resten havnet dessverre i søpla…

Andre som har prøvd seg på hjemmebakt brød? 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Mitt aller første

  1. Det SÅ i hvert fall sykt digg ut – men det hjelper jo ikke så mye om man knekker tennene i forsøket på et godt måltid. haha. Bedre lykke neste gang 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *