Fine morgener

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag var en tung morgen. Jeg drømte at jeg var på jobb, og var så tung i hodet at jeg ville gå hjem – og så våknet jeg: skikkelig trøtt og tung i hodet. Men opp må man, og nå er jeg jo snart halvveis til helg, så det er bare å holde ut (og kanskje få litt mer søvn i morgen). Tror kanskje det er noen bakterier som prøver å angripe meg med en forkjølelse – men jeg satser på at jeg klarer å stå imot en stund til. Imens ser jeg tilbake på bilder av en morgen som var litt bedre enn denne.

Og når jeg fikk tenkt meg litt mer om, og fikk søvnen litt mer på avstand, så er det faktisk ikke så ille, denne morgenen heller! Jeg har lest et nydelig kapittel i bibelen, SOAPet, fikk slappet av litt, og nå er jeg straks klar til jobb allikevel. Det regner ikke. Hunden er glad som alltid. Thomas bakte kake i går som jeg kan ta med meg, og i kveld skal jeg treffe Bente 🙂 

Har du noe å være glad for i dag? 🙂
 

12 kommentarer

12 thoughts on “Fine morgener

  1. For en flott himmel! I dag er jeg glad for en bedre frokost, at jeg skal øve nynorsk (har begynt å like det, haha), og drikke en av favoritt te’ene mine (:

  2. Eg e glad for at det ikkje var brudd på tånå mi i går.
    Mista en bakke over foten og legene på sykehjemmet jeg jobber på var redd for at eg kanskje hadde brudd.
    Den gang ei.
    Og så hadde eg 2års bryllups dag og i går.

  3. fjellgeitbundingen: Tusen takk! Dagen ble mye bedre enn starten, hehe 🙂
    Greie elever, og så skal jeg på kurs i morgen (det blir litt artig, håper jeg)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *