Med på torgdag

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg fikk en forespørsel om jeg ville selge noe av det jeg lager selv på en torgdag i bygda for en tid tilbake. Jeg trodde egentlig jeg hadde litt lite, men faktisk var det en hel del “dilldall” som jeg hadde samlet meg opp av hekle- og strikkeprosjekter som jeg ikke bruker selv. 

Her er Charlotte sin stand – hun selger masse flotte ting bl.a. på nettbutikken epla. Vi stod ved siden av hverandre og hadde det skikkelig koselig mens vi solgte 🙂 

Under ser du noen av mine ting. Det jeg solgte mest av var dyrene, men jeg hadde også litt sokker, vaskekluter, grytekluter og bukser. 

Jeg solgte også noen gamle bøker, og noen ting i drivved som Thomas har laget… 

Det ble en god liten slump med penger, til å bare ha stått der i to timer. Så jeg sa meg fornøyd med dagen 🙂 Det er godt mulig at jeg vil være med på noe lignende en annen gang. Veldig koselig når mange forskjellige “lokale folk” selger forskjellige hjemmelagete, og brukte ting på torget. Slikt blir det god stemning av!

3 kommentarer

3 thoughts on “Med på torgdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *