Albania – Ungdomsmøte

Categories G Reise og ferie

Her har jeg samlet litt bilder fra den dagen jeg var med på ungdomsmøte i Pogradec. Dette var en veldig bra dag fordi vi fikk bønnesvar, fordi det var veldig fint vær, fordi jeg hang med verdens kuleste folk, og bare fordi. Her sitter litt av “gjengen vår” og venter på at møtegjestene skal dukke opp.

 

Vi bad spesifikt om at tre gutter skulle komme – tre som vi hadde møtt på gata dagen før da vi var på outreach. De hadde virket veldig interessert i Jesus, og en av dem tok imot Jesus på gata. Så vi bad inderlig, og håpte, men ble litt skuffet da møtet begynte uten at de hadde dukket opp. MEN så plutselig var de der allikevel! Litt seine, men dog. 

Etter møtet tok vi med oss våre nye (albanske og en gresk) venner ned til stranda. 

På stranda lage vi liv og røre med forskjellige leker og mye moro. Tross forskjellige språk og forskjellig kultur, var det gøy å henge sammen! Her ser du et klassisk tilfelle av “Ninja.”

Etterpå måtte vi prøve oss på noen av de mange aktivitetene som stranda bød på. For eksempel kræsjbiler! Det kostet den nette sum av 3,50kr for å prøve… 

Nå nærmer turen til Albania seg slutten. Dere begynner kanskje å bli lei av kun reise-innlegg, men jeg koser meg med å drømme meg tilbake til turen… Men bloggen blir ikke stillestående på en stund, for jeg har opplevd MASSE etterpå, som jeg enda ikke har hatt tid til å skrive om! 
 

1 kommentar

1 thought on “Albania – Ungdomsmøte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *