Ole Brumm og vennene hans

Categories H bok

“Nøff gikk forsiktig nærmere Brumm bakfra. “Brumm,” hvisket han. “Ja, Nøff,” sa Brumm. “Ingenting,” sa Nøff og tok labben hans. “Jeg ville bare være sikker på at du var her.”

Boktittel: Ole Brumm og vennene hans

 

Forfatter: A. A. Milne (Thorbjørn Egner til norsk)

 

Innhold: Handler om Ole Brum og vennene hans som leker, hjelper hverandre og tenker på livets store og små spørsmål. 

 

Min mening: Jeg kom over denne på loppemarked, og tenkte at den var koselig å få med seg: jeg har faktisk aldri lest Ole Brum før – jeg har bare sett filmene. Men nå når jeg leste boka (og koste meg med den), husket jeg flere av scenene fra filmen. Gode minner ^^

 

Terningkast: 5.  Koselig barnebok som jeg kommer til å ta vare på til jeg får barn selv. 

BildeKilde

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 30. 

1 kommentar

1 thought on “Ole Brumm og vennene hans

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *