Krokodillens gule øyne

Categories H bok

“Folk tror at det viktigste er at man har det hyggelig sammen med barna, men det er ikke bare kvaliteten som gjelder, det er også kvantiteten, for barn snakker ikke på bestilling.”

"Krokodillens gule øyne" av Katherine Pancol

Boktittel: Krokodillens gule øyne

 

Forfatter: Katherine Pancol

 

Innhold: Josephine bor i en forstad til Paris med sine to døtre, og sin arbeidsledige mann, og hun vet at hun ikke orker mer av tilværelsen slik den er. Noe må skje, og det er det i ferd med å gjøre.

 

Min mening: Jeg var spent på boka på grunn av den spreke framsida, og lurte veldig på hva den handlet om. Ble ganske skuffet da det var en fransk drama-roman med klasseskiller, utroskap, og store drømmer. Karakterene var bra beskrevet, og den fikk meg til å lese videre, men handlingen var litt treig og intetsigende. 

 

Terningkast: 3.  Helt ok, men ikke helt min stil. 

BildeKilde

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 29. Andre som har noen gode bokanbefalinger? Mine beste tips finner du under bøker i sidemenyen!—–>

2 kommentarer

2 thoughts on “Krokodillens gule øyne

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *