Blendet

Categories H bok

“Du forstår ikke, sa hun. Hvis du ikke lar meg få arbeide med denne saken, kommer det til å havne enda et lik nede hos kjæresten din på likhuset.”

"Blendet" av Karin Slaughter

Boktittel: Blendet

 

 

Forfatter: Karin Slaughter

 

Innhold: En grusom voldtektsmann herjer i sørstatsbyen Grant County. Ofrene blir drept, eller dopet så vitneutsagnene blir ubrukelige, og man får etterhvert en mistanke om at gjerningsmannen må være en som står svært nær flere av hovedpersonene….

 

Min mening: Boka startet grusomt, og fullførte grusommere. Men den hadde også en jevn spenningskurve som tvang meg til å lese videre. Jeg leste ut boka på to dager, men hvis du spør meg om jeg vil se en eventuell film; aldri i livet. Noen ting er det best å slippe å se, eller hva Sibyl?

 

Terningkast: 5.  Forferdelig spennende, men helt forferdelig.

BildeKilde

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 27.  En litt mer smakelig (og like spennende) spennings/krim/thriller jeg har lest i det siste, er Løgner fra Fortiden.
Nå må jeg virkelig til med noe koseligere lesning…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *