Vil du vite hva slags dyr jeg traff på denne gangen?

Categories E Natur og Turer

Jeg fortsatte den vellykkede morgentur-rutinen jeg startet for litt siden (Les En Magisk Morgentur). Denne dagen skuffet heller ikke naturen med å gi meg spesielle dyreliv-opplevelser (Selv om kanskje ikke bildene ble like bra). Uansett; her er de skapningene jeg møtte på en tidlig helgemorgen…

Et noe uklart rådyr i pene kulisser…

Ugress, eller et kunstverk av villblomster…?

Småfugl

Større fugl

Hegrer som har fanget en ål. Den ene løper etter den andre for å få en smakebit. Det ble det ikke noe av…

Herlig med morgenturer. Men dette er omtrent en uke siden. Etter det har jeg vært litt travel noen dager, og litt redusert i noen dager. Fikk en heftig forkjølelse (av alle ting). Men jeg håper kanskje på en morgentur til før jeg reiser neste uke. Jeg har enda ikke sett de dyrene jeg er på jakt etter: tre små rådyrkalver som jeg vet oppholder seg i nabolaget….
 

3 kommentarer

3 thoughts on “Vil du vite hva slags dyr jeg traff på denne gangen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *