Litt om helga som var

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I helga var jeg nesten hele tida i menigheten. Det er fordi vi hadde preteam denne helga – en samling for alle oss som skal til Albania på teamtur om en god uke. Det var utrolig godt å komme sammen med nesten alle de andre som skal reise på tur. Vi fikk bli litt bedre kjent, og jeg merket godt at stemningen mellom oss, bare ble bedre og bedre hele helga. 

 Dansegjengen sprer god stemning!

Vi gjorde mye forskjellig i helga, og fikk påfyll både åndelig og praktisk. God mat, smilende mennesker, mye øving på dans, dramastykker, prekener, og mye planlegging. I Albania skal vi både jobbe praktisk, aktivisere både ungdom og barn, og ha en god del møter. I tillegg skal vi på outreach i albanske hjem – noe jeg kanskje gleder meg aller mest til! Nå føler jeg meg mye mer forberedt på turen. Jeg er en av lederne, og har ansvar for to flotte jenter hele turen. Tror det blir utrolig bra – jeg gleder meg en hel haug!

 

I tillegg til alt dette team-fokuset, feiret vi Thomas sin bursdag med familien på søndag kveld. Veldig koselig å ha gjester på besøk. Vennene kommer i kveld, så nå skal jeg til med husrydding og pizzabaking så fort jeg er ferdig på jobb…

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *