Ferdigstrikket genser

Categories A Hobby

 

Nå har det blitt lite hobbyinnlegg i en periode. Jeg tror forklaringen ligger i at jeg har en nokså ambisiøst lesemål (50 bøker i år) som tar en del tid. Men jeg har noen prosjekter innimellom. Denne genseren begynte jeg på tidlig i høst. Det har vært forenings-strikket mitt. Men når man bare har en forening i halvåret, blir det ikke strikket så mye. Men jeg startet igjen for et par uker siden, når vi igjen hadde forening. Da fikk jeg opp motivasjonen, og måtte bare fullføre. Det føles alltid godt å fullføre et prosjekt, og denne genseren ble jeg veldig fornøyd med. Jeg hadde ikke noe skikkelig mønster, men lærte dette skilpaddemønsteret av Monica (til venstre i bildet nedenfor). Da måtte det jo prøves!

Monica og Malin, mine venner ra studietiden 🙂

Genseren er strikket med et garn jeg fikk på tilbud (3 nøster à 10kr), og er ca i størrelse 6 mnd. Det er baby-merino-ull fra europris. Herlig garn 🙂

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Ferdigstrikket genser

  1. Henriette Celin: Tusen takk 🙂 Ble fornøyd med den selv også! Er sjelden jeg ryker på sånne “store”prosjekter. Så det er veldig gøy å få ferdigstilt dem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *