Tur med fine Caroline!

Categories E Natur og Turer

Jeg elsker toppturer, og det er enda kjekkere når man kan ta to topper på samme dag! For ikke å snakke om to topper jeg aldri har vært på før! Og med tidenes vær, var utsiktene gode allerede fra bakken av…

Første del av turen var en bratt stigning. Mye pusting og pes, men utrolig fint!

Temperaturen var perfekt; ikke for varmt, og ikke for kaldt. Og alt viste seg fra sin beste side. utenom kondisen min, da. 

Her er toppen, med utsikt over Jøssingfjord. 

Vi var også så heldige at vi fikk se ørna her! Og her må jeg faktisk bare slenge inn en HURRA-nyhet: Jeg har bestilt nytt objektiv til kamera! Canon 18-200. Så neste gang jeg ser ei ørn, får jeg enda klarere bilde! Jippi!

Etter litt mat og drikke på toppen, tok vi beina fatt nedover igjen. 

Og helt på bunnen, nede ved fjorden fikk vi se en hel stim med makrell svømme forbi, rett ved land. Har aldri sett dem så tydelig før (utenom på fiskekroken, da). Ganske stilig!

Konklusjonen er vel at det var en herlig tur med flott selskap, flott natur, og flott trim. Mer av dette! 

3 kommentarer

3 thoughts on “Tur med fine Caroline!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *