Miracle Conversions

Categories H bok

“Winning the lost today”

Boktittel: Miracle Conversions

Forfatter: Vince Esterman

 

Innhold: Hvordan kan man vinne de ufrelste for Jesus i dagens samfunn? Dette spørsmålet er utganspunktet for boka, hvor Vince skriver om hvordan ulike mennesker har blitt omvendt til troen, og hva vi kristne bør ha i baktankene når vi skal presentere evangeliet – de gode nyhetene – til andre. Den er full av historier og spennende omvendelser fra bibelen, og forfatterens egne erfaringer.

 

Min mening: Boka var inspirerende, og nyttig. Jeg ble litt nysgjerrig på forfatteren, og fant en film som viser hvordan han evangeliserer på gatene i Frankrike – et av de stedene i verden hvor folk skal være mest lukket for åndelige ting. Du finner filmen HER. Jeg fikk sansen både for Esterman, og jeg brenner veldig for dette, så det var bra med litt inspirasjon til hvordan man deler Jesus i hverdagen 🙂

Terningkast: 4. Anbefales til deg som er kristen.

BildeKilde

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 24. En bok om samme tema, men for ledere, finner du her: Multiplying Missional Leaders.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *