Bryllupsdagen vår

Categories B opplevelser og hverdagsliv

På tirsdag hadde vi bryllupsdag, men det ble jammen ikke mye til feiring. Først var jeg på jobb, og kom hjem til tomt hus. Fikk kastet i meg noe mat, for jeg skulle på male-dugnad og male ferdig et hus. Thomas kom hjem en time senere, og ventet på meg. Men jeg ble jo ikke ferdig med huset før  sekstida, og da jeg kom hjem, hadde jeg bare halvannen time før jeg skulle på avslutning med kollegene på trinnrommet. Så vi fikk en liten time midt i mellom, hvor jeg krummet meg inn i armene hans, mens vi så på video fra bryllupet vårt.

Rart hvordan man kan bo sammen, og allikevel nesten ikke treffes mange dager. Men vi har så absolutt tenkt til å ta det igjen i helga! Da skal vi se resten av bryllupsfilmen, og ha god tid til bare hverandre… Jeg gleder meg 🙂


Nå hver dag er en fest, er det ikke krise at bryllupsdagen ikke blir helt som forventet…. 🙂
 

2 kommentarer

2 thoughts on “Bryllupsdagen vår

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *