Denne uka ser lovende ut, og starter allerede med solskinn og glede. Siste hele uka med jobb før ferie (FANTASTISK!). I kveld skal jeg male et hus. Onsdag skal jeg på homeparty, og torsdag på sesongens siste Jesusgruppe. Tirsdag og fredag er foreløpig ledige, så da skal jeg nok finne på noe med Thomas. Herlig når ukene har noen slike “hull” som gjør at en kan gjøre noe spontant og gøy. 

Tok med bilder av de to Klematisene vi kjøpte i vår. De er såå fine! Gleder meg til de har vokst oppover hele muren hvor vi plantet dem 🙂

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Weekplanner

  1. Fine blomster. Klematis. Er ikke så kjent med de, men vet mange bruker dem sammen med roser over inngangspartier. He, he her er sommeren for kort til slike portaler, men humla vokser godt her. Hva skal du bruke klematisene til? Også ønsker jeg deg en god uke.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *