I det siste…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I det siste har det skjedd masse som jeg ikke kommer på å ta bilder av. Vi besøker folk, og får besøk. Jeg har vært i møter både her og der for å planlegge høsten, både i jobbsammenheng og menighetssammenheng. Det beste av alt er jo at vi har har et helt fantastisk vær de siste to ukene! Her har jeg samlet litt bilder fra de få gangene jeg har husket å tatt med meg kamera….

Har badet noen ganger i elva nedenfor huset. Vannet er faktisk herlig nå (noen sa at det var 18 grader!) Jeg ville kanskje tippe 15-16, da men. Jeg fikk i alle fall prøvd min nye bikini som jeg kjøpte på ebay (og er fornøyd med). Den kan kjøpes HER
Chessie bor hos oss nå, og hun ville alltid redde meg og Ida dersom vi kom for langt ut i vannet 🙂

Vi var på stranda i Egersund, og måtte slukøret krype inn igjen da det bare ble kaldere og kaldere, og sola forsvant helt et kvarter etter at vi kom. Jaja, vi hadde det nå koselig inne også 🙂

Vi har begynt å male et hus til inntekt for teamturen jeg skal reise på om en måned! WOW, så jeg gleder meg (ikke til å male ferdig, men til å reise)!

Vi var i bursdag hos Caroline, spiste herlige krabber (Åh! Så jeg har savnet denne sommermaten!), hadde en liten allsangstund, og spilte et artig jentespill hvor vi ble mye bedre kjent 🙂

Og for ikke å glemme: Alle flokker seg rundt telefonen. Voksne nå til dags!

 

Livet er fullt av gode øyeblikk! 

Nyt dem 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “I det siste…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *