Snart sommerferie!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er endeløst fint vær om dagene, og jeg blir happy hver gang jeg står opp til sola som skinner. Hver dag inneholder masse glede, men jeg kjenner også at jeg begynner å bli litt sliten av at noe skjer hver ettermiddag. Jeg har omtrent ikke hatt mer en en halvtime våkentid sammen med mannen hele uka – vi er begge så trøtte på kveldene når vi kommer hjem. 

Men nå er det snart helg igjen, og det nærmer seg ferie kjempefort! Jeg kan ikke beskrive hvor herlig det blir med noen dager hvor jeg kan bare gjøre akkurat det jeg vil 🙂

Når har du ferie? Hva skal du bruke den på?

5 kommentarer

5 thoughts on “Snart sommerferie!

  1. Blir utrolig glad hver gang jeg våkner til sol også 😀
    Ah, skjønner at du gleder deg til ferie da.
    Jeg har egentlig ferie. Skal først og fremst jobbe litt, for så å dra på roadtrip med kjæresten, være med venner jeg ikke får sett så ofte ellers, kanskje dra på en konsert/festival greie, grille, bade, osv. ^^

  2. Snart ferie nå. Synd det skal være så hektisk før ferien. Håper du tar deg tid til noen pusterom. Tenk aldri jeg har bare en halvtime, men tenk istedet jeg har en hel halvtime eller jeg har nå fem minutter Det kan gjøre en stor forskjell. Ikke bare for deg, men for de rundt deg. Det er en kunst å være tilstede i livet. Lykke til.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *