Stappfull ukeplan

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lørdag

Søndag

Jobb 1

Jobb 2

Jesusgruppe

Jobb 1

Sy ferdig brun, klipp blå
Jesusgruppeavslutning (husk å lån bil for å ta med den store grillen)

Jobb 1

forbered tale

sy ferdig blå

Kino med Bente

Jobb 2

Forberede tale

Ungdomsmøte

 

Slapp hardt av!
Ta en hinsides diger oppvask (evt: husk å skrive mer engangsglass på handlelista)

Her er planen min for resten av uka. Jeg følte faktisk at jeg måtte lage en plan for å forsikre meg om at jeg får gjort alt jeg skal. Fremdeles kjenner jeg at det vil gå på hengende håret. Til fredag skal jeg ha levert ca 20 begrunnelser for vedtak på jobb – det er ganske mye arbeid! I tillegg må jeg planlegge timer og grupper for neste år. Alt dette skal skje i den tiden som er markert “jobb 1.” Den andre store tingen, er at jeg skal sy en hel haug (ca 12) middelalder-kapper til et teaterstykke. Det skal også være ferdig på fredag (noen er brune, andre blå, som du kanskje skjønte). Som om ikke det var nok, har jeg sagt ja til å tale på ungdomsmøte på lørdag. Og jeg har ikke enda fått satt meg ned å tenkt ferdig alle tankene jeg har om hva jeg skal si.

På kveldene har jeg samlet de kjekke tingene som kan kuttes ut, men som jeg vil ha med meg. Jesusgruppa i kveld, og kinoen på fredag. Jeg håper at jeg skal få nytt det med god samvittighet, så lenge jeg har gjort det ande jeg skal den dagen… I dag rekker jeg i hvert fall ikke mye mer enn jobb. Men, men. Det kommer jo godt med, det også!

Hvordan er din uke?

1 kommentar

1 thought on “Stappfull ukeplan

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *