Jeg er takknemlig for at…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I det siste har jeg vært (og er jeg) ganske sliten. Det fører ofte til klaging og sutring på bloggen, så nå tenkte jeg at jeg heller skulle skrive hva jeg er takknemlig for! For det er nemlig mange av de tingene i livet mitt også!

 

* Det er fint vær. Det er en liten ting, men det gjør meg faktisk overmåte glad med litt sol! 

* Det er fredag. En herlig helg ligger foran meg!

* Jeg har en herlig hund som er både kosete, leken og verdens søteste. Selv om hun er ti år, og begynner å bli en eldre dame, kan hun enda stikke av med skoene mine på badetur 🙂 

 

* I dag er det kjole-dag(kjolen fikk jeg attpåtil på salg til 100kr, og den er kjempefin!). Jeg har dessuten krøller fra å ha sovet med vått hår, og føler meg litt annerledes enn vanlig.

* Jeg har en jobb jeg trives med, og vokser inn i. En jobb som gir meg en meningsfylt hverdag!

* Jeg har et hus som er gammelt, og som gir meg fullt av gleder. Gleden av å pusse opp et rom til mitt eget. Gleden av å ha hage, og dyrke egne grønnsaker, gleden av å synke sammen i sofaen eller i hagen og bare være.

 

* Jeg har en mann som elsker meg, og som gjør ting for meg. For eksempel laget han en nydelig lasagne her en dag!

* Jeg har under fire uker igjen med arbeid før det er sommerferie!

* Jeg skal være med å sy kostymer til årets “strandaspel” – en teaterforestilling som foregår ute, i august her i bygda. Det er utrolig spennende å få være med, og jeg gleder meg til å se hvordan alt blir!

Kunne ha ramset opp mye mer, men dette var de punktene jeg kjente mest på akkurat nå 🙂 
 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg er takknemlig for at…

  1. Fint innlegg. Mye fint i dagene som er verd å holde fast ved. Blir gladere bare av å fokusere på det. Slik er det iallefall med meg 🙂 Blir spennende å sy kostymer. Heldige du som kan se fram til lang sommerferie, men du har kanskje en del på gartneriet å gjøre på sommeren? Ha en nydelig lørdag, Ingrid.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *