Familiehelg

Categories D Familie

Nå ligger jeg en uke bak i bloggingen, for disse bildene er fra forrige helg. Men det gjør ikke noe. Det er alltid koselig å se på bilder av familie. Nesten som om jeg får gjenoppleve dagen en gang til! Her hadde vi besøk av fire tanteunger hos foreldrene til Thomas. Ble mye godt (grillmat!) og mye kos 🙂 Og vet du hva? Jeg tror at denne helga blir like bra!!

Livet er godt! Og spesielt når sola skinner 🙂

I dag skal jeg besøke ei venninne på Sola. Gå en tur på stranda. Spise mat ute. Nyte. 

Hva har du slags planer?

2 kommentarer

2 thoughts on “Familiehelg

  1. Herlige bilder!
    Kos deg med å besøke venninnen din, gå på stranden, og spise ute. Høres ut som fine søndags aktiviteter ^^
    Jeg tror jeg skal ta meg en sykkeltur. Ellers bare slappe av (:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *