Blomster som gir sommerstemning!

Categories C Hus, hjem og hage

Jeg er oppvokst på en planteskole, så det er vel ikke en stor overraskelse at jeg liker blomster. Men faktisk ble jeg ikke interessert i hage før jeg flyttet ut fra barndomshjemmet (som bokstavelig talt ligger oppå blomsterbutikken). Kanskje fordi jeg trengte noe eget for å ha lyst til å pynte og stelle. Kanskje fordi det først er når du savner noe, at du innser at du likte det i utgangspunktet. 

I hvert fall har jeg bare blitt mer og mer glad i å se det vokse de siste to-tre årene. Og nå gleder jeg meg veldig over en knupp som springer ut, eller en tom potte som plutselig har en grønn liten spire i seg. Så: Her er noen bilder som gjør meg glad. 


Rett etter regnet er blomstene på sitt mest fotogene. Da er lyset perfekt, og dråpene skaper en magisk, ren og frisk stemning:)
 

2 kommentarer

2 thoughts on “Blomster som gir sommerstemning!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *