Et himmelsk glimt av sommer!

Categories C Hus, hjem og hage

Jeg rullet ut av senga med trøtte øyne og slitne lemmer. Men smilende. Sola møtte meg allerede i gangen, og minnet meg på at det er finvær i vente! Neste stopp var ut å lufte hunden, og det var et aldri så lite behagelig sjokk som møtte i ytterdøra! Klokka var ca halv åtte. Da jeg trådde utenfor, var det nesten like varmt som inne! Jeg kastet fort av meg genseren, og ble vandrende rundt i hagen med hunden diltende. 

 

Hele meg jublet innvendig! Det føles rett og slett som en forsmak på himmelen. Eller i hvert fall på sommerferien. Langhelg, varmt, fint vær, frisk luft, og nydelig utsikt som blir grønnere for hver dag! Og når jeg rundet hjørnet, la jeg merke til at den første Rhododendronen har begynt å blomstre også 🙂

Bare vent til storeboren (rett bak) også står i blomst! Det blir litt av et syn 🙂

I dag (som i går) skal jeg jobbe i planteskolen. Hardt arbeid, men veldig koselig. I kveld skal vi på ungdomsmøte. Håper at jeg får tid innimellom der til noe kjekt, nyttig og aller helst ute i finværet 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *