Innkjøp og andre hverdagsgleder

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går var jeg og Thomas på bytur. Det tar halvannen time å kjøre til Stavanger, så jeg hadde god tid til å lese, og har blitt helt hekta på en bok. Jeg var innom sykehuset og besøkte ei venninne, og klarte å besvime. (Ja, det er sært. Men det er bare min akilleshæl) Så måtte trøste meg selv med litt shopping. I hvertfall kom jeg hjem med både det ene og det andre i posene. Nye sko, malesaker, servietter, og garn. Samt skjorte til Thomas, og masse matvarer fra tikronersmarked. Shopping er knallgøy!

En annen glede var da sjarmøren Sverre-Johannes kom på besøk. Ikke bare er han verdens søteste, og ble god venn med hunden. Det var også utrolig koselig at han hadde på seg buksa jeg sydde til ham. 

I dag er det onsdag, og jeg har heldigvis litt mindre planer resten av uka. Har ikke fått tatt oppvasken siden tidlig i helga, og vi har hatt mange gjester, og diverse prosjekter. Så det ser ikke ut i huset. I dag skal jeg hjelpe mamma litt, før jeg håper å få litt tid til husarbeid også. Hvis ikke kommer det jo alltids en dag i morgen også 😉

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *