Fritid er for oss priveligerte

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er det sol hver dag hele uka, sier værmeldingen. Og det liker jeg! Men i dag er en litt slitsom dag, egentlig. For i dag har vi planleggingsdag på kveldstid, etter den ordinære arbeidsdagen. Sånt tar på. Men så kan jeg ikke klage heller. I går fikk jeg tid til både topptur og jesusgruppe. Og dagen før begynte jeg å male igjen. Det er så lenge siden jeg malte et bilde, at det gjør meg skikkelig glad å starte igjen. Gleder meg til å fortsette!

Hva vil du bruke fritida di på denne uka? 🙂

1 kommentar

1 thought on “Fritid er for oss priveligerte

  1. Å så kjekt at du fikk male igjen! Jeg har tenkt lenge at jeg har hatt lyst til å male. Har savnet det masse! Nydelig bilde forresten 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *