Today’s gonna be a good day!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det har vært noen nydelige dager, sånn værmessig. Jeg kjenner meg enda litt trøtt og slapp etter å ha vært syk, men klarer nå å karre meg ut til å gjøre litt ting også. I går var jeg på sykkeltur med lillebror i strålende solskinn. Jeg hadde også litt jentetid sammen med Andrea, siden Thomas gikk på ishockey-kamp med en kamerat. Kjekt!

I dag er det den dagen vi kan begynne å si at det snart er helg! I dag er det ikke frost ute. I dag skal jeg ha en rolig dag på jobb, med mye planleggingstid. I dag skal jeg treffe venner. I dag skal jeg være med mannen min. I dag skal jeg drikke kakao, og lage noe skikkelig godt til middag. I dag er en god dag. 

 

1 kommentar

1 thought on “Today’s gonna be a good day!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *