Luredagen, reiseplanlegging og hus.

Categories C Hus, hjem og hage

I går var det første april, og jeg klarte såvidt å lure en elev eller to 🙂 Men elevene lurte meg også. Har aldri hatt så mange som “ikke gjorde leksene” sine. hehe 🙂 

Men nå er vi ferdige med dagen da ingen kan stoles på, og jeg og Thomas (rusa på skattepenger) bestilte oss en ferie! Så i høstferien i oktober skal vi to reise til London. Jeg gleder meg allerede en hel haug! For hotell og fly i fire netter, betalte vi litt over 3000 kr, så det var virkelig ikke verst! 

Men før vi kommer så langt, har vi mer i vente. Thomas reiser til Tyskland med konfirmantene sine om noen få dager. Og jeg reiser til Albania sammen med 40 ungdommer i Juli. WOW! Vi har virkelig mye å se frem til 🙂 

I mellomtiden har vi det fint med huset vårt også. På utsiden får vi nok ikke gjort noe med den skrellende malingen i år heller. Men hagen er vi i full gang med! Thomas fjerner røtter og graps, mens jeg graver potetåker og sår frø. Dessuten er Thomas i full gang med å snekre urner og kasser til plantene med gratis palle-materialer 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *