Tur til Gursligruvene og besøk av paps!

Categories E Natur og Turer

I begynnelsen av påsken var pappa på besøk. Han bor omtrent 8 timer fra oss, så det er ikke så ofte vi treffes. Og da er det alltid ekstra koselig å få han på besøk! En av våre felles interesser er å gå tur (selv om han kanskje er hakket mer utholdene på langtur). Så da været spilte på lag, kom vi oss ut i naturen! Jeg bestemte turmålet ut i fra en geocache jeg ikke hadde funnet før. Den lå ved Gursligruvene; et sted jeg kun har vært èn gang, da jeg var ganske liten. 
Smelting…

 

Turen var akkurat passe lang (en liten time hver vei mens vi vasset i snø). Pappa, Thomas, meg og hunden Rexi. 

 

Været var virkelig helt nydelig. 

 

Og jammen fant vi frem til både gruver og geocachen. På toppen koste vi oss med appelsin, kvikklunsj og kaffe.

Andre som har fått tatt seg noen påsketurer i påsken? 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *