Gøy med Geocaching

Categories E Natur og Turer

For et par dager siden var jeg på geocaching med mannen. Vi hadde lyst på en tur, men hadde ikke allverdens tid. Så vi sjekket geocaching-appen (se intro-video her) og fant en cache i nærheten. Så kjørte vi så nært vi kom, og gikk resten av veien. 

Men før vi hadde kommet så langt, kom denne artige hindringen. Det føltes ganske utrygt å balansere seg bortover de knirkende pålene som kun satt fast i fjellet. Med iskaldt vann rett nedenfor. Men moro også!

Og om ikke lenge klarte jeg å finne geocachen også. Det var en nokså liten en med lite bytteting. Men det er alltid en seier når man klarer å finne dem! Så nå er jeg i gang igjen, og er gira på å finne flere fremover. 

Jeg lekte meg litt med isen for å få noen artige bilder. 

Er ikke enda så mye som spirer og gror, men det blir mer for hver dag som går!

Herlig å komme seg ut i finværet 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Gøy med Geocaching

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *