Visste du alt dette om meg?

Categories R Om meg

På fest er jeg den som
Knipser tusen bilder av de andre. Danser sjelden, men prater og koser meg med de jeg kjenner best. Skulle ønske jeg var flinkere til å prate med andre. 

 

På kino er jeg
Sjelden. Når jeg ser en film, lever jeg meg såpass inn at jeg ikke merker stort forskjell på kino og en liten hjemmeskjerm. Så det er litt bortkasta penger. 

 

På stranda er jeg
Lettere rosa, og ofte i vannet fordi jeg blir litt rastløs. Hvis jeg skal sole meg, vil jeg helst ha ei bok, eller enda bedre: Lydbok!

 

Hos tannlegen er jeg
Vettskremt. Jeg kaldsvetter, blir svimmel, kan hyperventilere, og muligens besvime. Utrolig frustrerende og teit – men jeg får ikke til å gjøre noe med det. 

 

 

På snapchat er jeg
Kjedelig og lite aktiv. Jeg snapper noen ganger maten min, ting jeg har laget, eller meg selv. Men sjelden kjempegøye ting. De tingene tar jeg heller bilde av med speilreflekskamera mitt!

 

På kjøkkenet er jeg
Alt for lite. Jeg liker på en måte å lage mat, når jeg først er i den steamen. Men ofte er man sliten og sulten, og lager noe enkelt. Da er det kjedelig med matlaging. 

 

Bak rattet er jeg
Tålmodig med andre, og ansvarsfull. Kjører ikke spesielt fort, men kan ha en tendens til å bli litt stresset ved bykjøring, siden jeg gjør det så sjelden. Spesielt hvis jeg er alene i bilen – for jeg har kjempedårlig retningssans. 

 

På trening er jeg

Hun som prøver litt for hardt i begynnelsen, og er helt gåen mot slutten. Jeg ser litt for ofte på klokka, men er veldig fornøyd med at jeg karret meg ned dit. 

 

I klesskapet mitt har jeg

Mye kjoler, og mye gammelt som jeg ikke føler at jeg kan kvitte meg helt med enda. Jeg shopper ikke så veldig mye, men siden jeg tar vare på mye (har en topp jeg kjøpte i tiende klasse på tyskland-polen-tur, for eksempel,) er det ikke oversiktlig eller ryddig. Jeg har to store skap, Thomas har en liten kommode 😛 

 

I møter jeg er

Engasjert og aktiv. Jeg kan ofte stille spørsmål, og kommentere (med mindre det er et veldig stort møte – da blir jeg passiv). 

 

På tivoli er jeg
Gira som en unge med sukkersjokk! Jeg elsker de raske berg-og-dalbanene som gjerne går på hodet, og etterlater meg med skrekkblandet fryd. Dessværre er ikke Thomas så glad i sånt, så det har blitt sjeldnere etter at vi ble gift 😉

 

På matbutikken er jeg
Hun som sier til mannen sin “den har vi ikke råd til.” Jeg er sparsommelig, men vi bruker fremdeles alt for mye penger på mat. Jeg har oftest handleliste, og finner effektivt det vi trenger, men er også alltid bortom billigkassa for å se om noe til halv pris kan brukes. 

 

På skolen er jeg
Lærer. Men som elev var jeg nerdete, usosial, og flink til å svare læreren. Jeg var alltid mest fokusert på skolen på skolen, også kom venner mer på fritida 😉

 

Nå er jeg…

Trøtt og sulten. Har nettopp våknet mandag morgen, og har egentlig behov for ei lenger helg. Men nå er det jo bare ei uke til påskeferie – og den skal nytes!

 I hagen nå <3

 

Idè til innlegg funnet hos Ida

1 kommentar

1 thought on “Visste du alt dette om meg?

  1. Interessant og lese, og en fin måte å bli litt bedre kjent med en blogger på ^^
    Er akkurat som deg på tivoli, elsker alt med fart og spenning, og elsker berg-og-dalbaner 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *