Unveiled

Categories H bok

“Tamar – betrayed by the men who controlled her future, she fought for her right to believe in a loving God.”

 

"Unveiled - Tamar (The Lineage of Grace Series #1) (No 1)" av Francine Rivers

Boktittel: Unveiled

 

Forfatter: Francine Rivers

 

Innhold: Boka handler om Tamar, en kanaaneisk kvinne som blir behandlet grusomt av alle hun møter. En kvinne som møter alle situasjoner med uslokkelig håp. En kvinne som Gud bruker til en mye, mye større hensikt. 

 

Min mening: Jeg har fått sansen for Fancine Rivers’ bøker. De gjør bibelhistorier så levende at jeg ikke klarer å legge dem fra meg. Og når jeg leser historien i bibelen senere blir jeg nesten overrasket over hvor godt det samsvarer. 

 

Terningkast: 4. Lettlest og levende. 

BildeKilde

Boka finnes også på norsk, og heter da Tamar. Jeg har tidligere lest boka Unashamed i samme serien. Den var kanskje hakket mer spennende. Unveiled blir mer trist og grusom og vond å lese. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *