SyFail

Categories A Hobby

 

Vanligivs viser jeg bare frem det som går bra. Men fakta er at noen ganger skal jeg sy, også funker det ikke i det hele tatt. Og det er ganske kjedelig. Både fordi stoff er ganske dyrt, og fordi man mister en visjon så og si, som ikke blir slik man hadde tenkt. Dette prosjektet så i hvert fall veldig lovende ut helt til det gikk galt. Jeg skulle sy en sirkeltopp, lik DENNE. Og jeg hadde gledet meg til å sy fast en blode i halsen for å pynte den opp. Så langt, så godt. 

 

Men så, da jeg prøvde den på meg, oppdaget jeg probmlemet. Med så vide ermer vil baksiden av stoffet bli synlig, og den er ikke så pen (som inni en joggebukse). Det ble rett og slett så lite elegant, at jeg måtte vrake hele prosjektet. Heldigvis er det ganske store stoffstykker, så jeg skal nok få brukt stoffet til noe annet i stedet, håper jeg. Kanskje noen søte baby-bukser? Det er i hvert fall rett type stoff…

Kjedelig når noe jeg syr ikke kan brukes, altså! 
 

2 kommentarer

2 thoughts on “SyFail

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *