Glede, sorg og hverdagen

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er utrolig artig at jeg de siste dagene har fått mange flere blogglesere. Så gøy at dere er innom og leser om min middels kjedelige hverdag! I går var en god dag. Jeg var på jobb, fant en geocache, sydde litt, fikk planlagt et team-tur-relatert-matprosjekt i helga, syklet tur med mannen min, og slappet herlig masse av (sjeldne saker!). I dag skal jeg trene. Onsdag skal vi ha Jesusgruppe hos meg. Torsdag skal jeg på jobbintervju (for første gang!) Resten av denne uken har jeg enda en mulighet til å planlegge. Skal jeg sy mer? Gå på turer med kakao og engangsgrill?  Jobbe litt ekstra? (neida!), eller noe helt annet? Jeg er spent!

 

Jeg er litt i sorg om dagene, både fordi mobilen min ligger for døden (vil ikke lade alltid), og fordi jeg har valgt å slutte i lovsangsteamet. Sistnevnte er ikke bare negativt da. Jeg kommer til å nyte å ha litt mer fritid. Før har vi øvd ca 3 timer i uka, pluss sunget på hver lørdag, og noen ganger på søndagene. Det er kjempegøy, men det blir også godt å kunne slappe av mer i helgene. 

Mitt tips for uka er at du planlegger noe GØY. Ikke bare det du alltid pleier, men kanskje en piknik med vennene dine, eller en utflukt til en klatrepark, eller inviter noen på treretters middag! Livet blir ikke mer moro enn vi gjør det til selv, og jeg liker å ha noe å glede meg til hver uke! 

 

1 kommentar

1 thought on “Glede, sorg og hverdagen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *