Jesus is___

Categories H bok

"You could call Jesus the ultimate Zombie. He was killed, then he came back from the dead, and now he's coming for you. Okey – some og you would do well to discover a sense of humor. You'll live longer."

"Jesus Is - Find a New Way to Be Human" av Judah Smith

 

 

Boktittel: Jesus is____

 

Forfatter: Judah Smith

 

Innhold: Boka tar for seg personen Jesus for å finne ut hvem han virkelig er for oss. Er han en dommer eller en venn? En krigfører, eller en tjener? Frelser eller stor lærer? Dette er en bok for nye troende, for gamle troende, og for folk som bare er litt nysgjerrige!

 

Min mening: Boka er skrevet på en humoristisk måte (se sitatet på toppen), men har et dypt, livsviktig tema (jeg plukket ut det mest tøysete i hele boka). Judah skriver ekte, ærlig, og lett forståelig. Han rydder opp i våre rotete hoder når det kommer til spørsmål som "er jeg bra nok?" "hvordan kan Gud virkelig være god?" Jeg likte den kjempegodt, og kunne tenke meg å gi den til alle jeg kjenner. 

 

Terningkast: 6. Superviktig, og lett å lese. Kjøp eller lån, og les den!

BildeKilde

Den finnes også på norsk, og heter da "Jesus er___"

1 kommentar

1 thought on “Jesus is___

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *