De harde morgener…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er jeg skikkelig sliten. Ikke fordi jeg var på jobb i går. Neida. Fordi jeg trente! Og det må ha vært noe spesielt i går altså, for jeg trente jo faktisk for to uker siden også. Kan ikke huske at det var så ille – så jeg må ha gjort noe riktig. Forrige uke passet det ikke med trening, men jeg klarte å skvise inn en joggetur. Det betyr at jeg har landet på minimumskravet mitt, med èn trening i uka. Jeg får heller jobbe med å øke etterhvert. 

I dag tidlig – og da mener jeg klokka fem – våknet jeg med en grusom migrene. Jeg hadde ikke før tatt tabletten før kvalmen satte inn. Tro om det var treningen som utløste migrenen? Nå hadde jeg vært mange uker uten anfall. Men i hvert fall så klarte jeg å sovne igjen i sekstida, og sov litt for lenge. Så nå har jeg litt kort tid til å gjøre meg klar til jobb. Men jeg er i hvert fall kvitt hodeverken – og takk Gud for det!

Kakao, krem, og litt godis er medisin for en trøtt sjel Kakao, krem og litt godis er medisin for trøtte hoder som mitt!

God morgen!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *