Litt romantikk

Categories D Familie

Jeg er gift med en mann som sier “Jeg elsker deg” midt i en krangel, bare for å lette på stemningen. Jeg er gift med en mann som sjelden gir meg roser, men oftest gir meg rett. Mannen min kan be for meg når jeg er syk, og be sammen med meg når jeg er fortvilet. Vi synger sammen, går tur sammen, spiser sammen, og koser oss sammen. Jeg er gift med en mann som er kreativ og full av ideer, og selv om det kan bli noe rot noen ganger, så elsker jeg det! 

Nå som det nærmer seg valentinsdagen, tenkte jeg at jeg kunne mimre litt tilbake om vårt romantiske liv sammen, siden jeg har vært altfor dårlig til å skrive om hverdagsromantiske øyeblikk. Her kommer i hvert fall en del lenker til små-klissete innlegg:

Her er historien om hvordan vi ble forlovet. Det var i en opplyst skog i Tyskland, faktisk. Mens vi ble tatt bilde av!
Her er et innlegg om vielsen vår. Du finner masse mer fra bryllupet og planleggingen i bryllupskategorien på bloggen. 

Jeg prøvde å finne igjen historien om hvordan vi ble sammen, men jeg vet faktisk ikke om jeg noen gang har skrevet det på bloggen.. Kanskje den historien kommer på valentinsdagen – selv om den var litt klønete og ikke akkurat hollywood-materiale 🙂

#SMASK

2 kommentarer

2 thoughts on “Litt romantikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *