Har vært en fantastisk helg i Oslofjorden! Jeg har vært på lederkonferanse med pinsebevegelsen og kjenner at jeg hadde virkelig godt av det!  Det er noe med å ha en helg helg avsatt til å fokusere på Gud, lederskap, og andre kristne mennesker. Man får liksom en intensiv powerup – påfyll til hverdagen! 

Oslofjorden Conventional Centre er helt ville greier! Med en hel liten hytteby til overnatting, og et gigantisk senter til å samles i, var dette nesten litt luksus. Jeg bodde i hytte med tre andre fra menigheten. Skikkelig koselig! Hele dagene fra torsdag til søndag har vært fylt av program. Møter, seminarer, gruppesamtaler og nettverksbygging. Travelt, men gøy!

Her er litt av “gjengen vår.” Ledere i alle aldere som kommer sammen for en felles sak, og for felleskap. Vi lærte masse, og vi fikk tid med Gud, og tid sammen. Nå gleder jeg meg til å komme tilbake til menigheten og ungdomsarbeidet igjen. Selv om jeg kjenner at det blir brått med jobb i dag igjen, er jeg veldig fornøyd med helga. Og Thomas, han er veldig fornøyd med å ha fått meg hjem igjen. 🙂

Hva har du gjort i helga? Er du klar for en ny uke?

Jeg er ikke helt sikker på om jeg er klar for uka, men jeg er veldig klar for vinterferien neste uke!!

8 kommentarer

8 thoughts on “Hjemme igjen

  1. Heldiggris som har vinterferie 🙂 Håper det har gått bra i dag? Selv var jeg ikke veldig klar etter arbeisdhelg til mer jobb i dag, men går oftest bedre enn man tror.

  2. det er sikkert en herlig opplevelse. jeg kunne tekt meg en slik helg også
    I dag skal vi arrangere karneval fest for de eldre der jeg jobber. det blir artig.
    Ha en fin dag☺

  3. fjellgeitbundingen: Ja, det blir bra! Ja, dagen gikk greit 🙂 Endte opp med noe hodeverk, men det gikk over på kvelden 🙂

  4. Så kult at du var på LED 😀 Men åh, om ikke jeg hadde vært i Spania så hadde jeg vært der jeg også, så kunne jeg endelig ha sett deg igjen. Håper du kommer på LED neste år også! 🙂 (Om ikke så planlegger jeg og Jan-Erik (kamerat) Sokndal-tur utpå senvåren, kanskje rundt pinsen-isj 😉 ).

  5. Camilla Malvine: Så gøy! Dere er hjertelig velkomne her 🙂 Er masse plass nå som vi har hus 😉 Høres flott ut i Spania da! Kos deg masse 😀

  6. Ledersamling på OCC hørtes flott ut, – et fantastisk sted.
    Så bra, og så viktig å samles, – “felles sak” i Guds nærhet og rett fokus.
    I Tønsberg skal vi ha bønn- og fastehelg i Solvangkirken fra fredag, – jeg gleder meg.
    Har erfaring med at TID MED HERREN VIRKER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *