Flink Pike

Categories H bok

“Hvor godt kjenner du egentlig den du tror du elsker og blir elsket av?”

 

Boktittel: Flink Pike

"Flink pike" av Gillian Flynn

Forfatter:Gillian Flynn

 

Innhold: Nick Dunne’s kone Amy forsvinner i mystiske omstenigheter på deres fem års bryllupsdag. Nick er fortvilet og forvirret. Og ettersom bevisene kommer frem, peker flere og flere direkte mot ektemannen. 

 

Min mening: Jeg er ikke egentlig så stor fan av krim, men denne fengslet meg. Karakterene er utrolig interessante. Boka er veldig smart skrevet, og holder meg hekta helt fra første side. Den får deg også plutselig til å skrifte totalt mening. Gjør deg klar til en creepy historie om hat, løgner og kald beregning. 

 

Terningkast: 5. Intelligent og veldig pirrende. Jeg anbefaler den virkelig.

BildeKilde

I samme slengen vil jeg nevne Piken på toget. Den var litt i samme sjangeren, og også veldig bra!

2 kommentarer

2 thoughts on “Flink Pike

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *