DIY – manneutgave

Categories C Hus, hjem og hage

Jeg vet ikke helt om jeg har nevnt det på bloggen, men Thomas har mistet jobben. Det er jo ganske kjipt, men vi klarer oss. Uansett; en litt artig side-effect av å miste jobben er mye fritid. Og når man har en kreativ mann som min, er det aldri godt å vite hva nytt jeg finner når jeg kommer hjem. Hovedprosjektene er oppussing, men de stopper regelmessig av pengemangel. Så innimellom finner han på ting som å lage lamper og hyller av billige materialer som drivved. Her har jeg i hvert fall samlet noen av de nyeste prosjektene hans. 


Lampe i sofakroken. 

 

Lykt som henger i drivved.

Minihage med småting fra Ebay. Planen er å etterhvert få lys i lyktestolpene også 🙂

Støpte urner laget av gamle håndklær…

Og lykt 🙂

Når det gjelder oppussing holder vi nå på med tv-stua. I løpet av uka skal vi få ferdig elektrisiteten, og deretter male gulvet. Så kan vi endelig få inn møblene igjen! Herlig 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “DIY – manneutgave

  1. Ikke gøy å miste jobben :-/
    men kjekt med litt fritid og prosjekter som dette.
    Veldig kreativ og flink han!
    likte godt mini hagen og lys og lykten med drivved 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *