De beste bøkene i 2015

Categories H bok

I 2015 har jeg lest 28 bøker. De var:

Veivalg           Effektene av Lovprisning           Og englene var stille           Moby Dick            Change of heart             

Vanishing Acts           Tilbedelse           1001 natt           Guds makt ved lovsang           Evig frelse           

The dressmaker of Dachau           Skammarserien           Tilbe Gud           The silent sister           Leaving time           

Divergent            Insurgent           Allegiant           Deltora (3 serier)           Faste           Lev vel           

Våg å elske          Crazy love          Thin blue line          The battlefield of the mind          Tusen hjem      

   The girl on the train          Med livet som innsats

 

De beste bøkene anbefales under bildet 🙂

 
Her ser du planen for hvilke bøker som skal leses først i 2016. Det kan bli endringer, men jeg gleder meg 🙂

 

BOKANBEFALINGER

De mest velskrevne bøkene er Jodi Picoults bøker: vanishing Acts, leaving time, change of heart og the silent sister. Favoritten var “Leaving time.”

Den lettest slukte boka var Divergent! Oppfølgerne når ikke samme nivå, men de er verdt å lese. Her må jeg også nevne The girl on the train, som var utrolig spennende (men ikke fullt like lettlest). 

Beste lovsangsbok: Effektene av Lovprisning av Andrew Wommack. De var verdt å lese de andre to også, men jeg tror denne var mest praktisk anvendelig 🙂

Beste “fagbok:” Denne må deles i to. For dere som er gift: Les Våg å elske! For dere som er smågruppeledere i en kristen husgruppe: Les tusen hjem! 

Beste sanne historie: Med livet som innsats.

 Du bør sterkt vurdere å lese de jeg har nevnt om igjen nederst her. Men det var også flere bøker som var verdt tiden min 🙂

 

En full anmeldelse av hver bok finnes i sidemenyen under “bøker.” Og hvis du vil se på de beste bøkene jeg leste i 2014, har jeg samlet dem HER

7 kommentarer

7 thoughts on “De beste bøkene i 2015

  1. Skulle ønske jeg var slik som deg som faktisk hadde hatt ork til å sitte i ro og lese ferdig en bok, klarer aldri det lengre. Ha en fin dag videre! 🙂
    Også om du har tid så hadde jeg satt stor pris på om du tittet en liten tur innom min blogg også. 🙂

  2. sabrinah: Hehe, nei, jeg kjenner at det har blitt mindre lesing etter at jeg begynte å jobbe (da jeg studerte hadde jeg fire timer bussing hver dag – perfekt lesetid!). Men det går nå ned en bok innimellom allikevel 🙂

  3. Så flink du er. En dag skal jeg sette av mer tid å lese, men der er ei tid for alt og jeg blir så oppslukt at jeg ikke klarer å avslutte. Dårlig forrenelig med å være mamma 🙂 Mens mannen klarer å lese og bli avbrytt gang på gang..

  4. Caroline: Jeg har brukt “bokelskere” lenge. Så der ligger nesten alle bøkene jeg har lest. Jeg er på goodreads også, men har bare lagt inn nylige bøker der… Jeg heter Ingrid0123 begge steder 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *