i 2015 har jeg

Categories B opplevelser og hverdagsliv

– drukket brus kun fem dager.

– kjøpt hus

 

– sydd omtrent like mange klær som jeg har kjøpt til meg selv (sett bort fra undertøy og sokker)

– for første gang hatt en 100% jobb

– malt taket på kjøkkenet

– Vært med i et lovsangsteam som bare blir bedre og bedre.

 

– lært masse om å være lærer

– Vært i Spania, Danmark, Tyskland, England, og Sverige

– trent mye mindre enn året før (var jo bryllup i fjor :P)

– Og mye, mye mer…

Hva har du gjort i 2015? Og hva planlegger du for det kommende året?

 

5 kommentarer

5 thoughts on “i 2015 har jeg

  1. Den oppsummeringa. Oj, det har skjedd masse hos deg. Hva har skjedd hos meg? Veldig lite i forhold. Vi var en tur på Kreta og Spinalonga, jeg har sett Ålesund og Molde. Jeg har fått trent en del, og vært på ti på topp turer hele sommeren, jeg har vært på hytta og vært tre turer på østlandet. Vi har hatt det trivelig og lærerikt på jobb, og jeg har fått laget noen nye ting og lært meg kontstrikk, latvisk flette og begynne oppe på votten å strikke..Ungene har vokst å blitt større..

  2. fjellgeitbundingen: Hmm, jeg synes det hørtes ut som om det har skjedd minst like mye hos deg!
    Uansett er jeg spent på hva året vil bringe 🙂 Det er utrolig hvor mye som kan forandre seg på et år…

  3. Gratulerer med huset! 🙂 Jeg har vært litt lite på blogg, så det hadde jeg ikke fått med meg. Det aller største i fjor var å bli mamma til lillebror <3 Ni uker i Chile var også spennende å få med seg. Etter hjemkomst har det vært mange store og små opplevelser som vi har delt med lillebror for aller første gang.

  4. Ja, det blir spennende å se, Ingrid. Et år er nok til å bli mor, lære noe skikkelig godt, få bra mye yrkeserfaring, pusse opp hele huset om man har råd, reise jorda rundt. Et år er mye tid, men går også så kjempe fort..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *