Reiseåret 15

Categories G Reise og ferie

 

 

 

1. Jeg føler ikke at jeg har reist så mye i år, men når jeg ser igjennom bildene, har det faktisk blitt en del! Greia er bare at det føles som en evighet siden. Men for å drømme meg litt tilbake, her er et blikk på reisene jeg har vært på i år…

Først ut var Londonturen sammen med et vennepar i januar. Var en langhelg-tur hvor vi fikk sett litt av det London har å by på. Det gav helt klart mersmak!

 

2. Allerede i April var jeg klar for neste tur! Den gikk til Barcelona i Spania sammen med Kunst og Håndverk-klassen. Vi fikk se masse flott kunst, arkitektur og natur. Jeg nøyt både været, folkene, og hele opplevelsen. 

3. Da sommerferien kom, og vi hadde flyttet inn i nytt hus, reiste vi på roadtrip i Norge. Vi kjørte først til grandtante i Romsdalen, og deretter til pappa i Hedmark.

 

4. Til slutt hadde vi oss en tur til Tyskland i høstferien. Jeg og Thomas pakket oss inn i Passaten, og reiste avsted. Et høydepunkt var Ragner Regnskov i Danmark. Et annet var å være på besøk hos Miriam og Johnny i Bayern/München. 

 

Allerede er første tur planlagt i 2016! Jeg skal til Albania!!! Åh, som jeg gleder meg til sommeren 🙂

1 kommentar

1 thought on “Reiseåret 15

  1. Mange flotte minner her. Har vært i Barcelona og et par plasser i Tyskland. Håper vi kommer oss til London til sommeren, men vi får se. Albania. Å, dit, vil jeg også dra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *