Syv slag og juletre

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

Jeg er nok ikke blandt dem som tar juleforberedeslsen så alvorlig. Men jeg synes det er skikkelig koselig! Så hvis jeg teller med litt godteri jeg har laget, har jeg klart å få de tradisjonelle 7 slagene. Eneste drawback er at de fleste er spist opp allerede. Men, men… I tillegg til de på bildet ovenfor har jeg laget karameller og delfiakake. 

Juletreet ble enda bedre i år. Vi har ikke lenger sverget til hjemmelaget pynt (i år tok vi oss råd til litt glitter, sukkerstenger og en stjerne til toppen), men det meste er fremdeles hjemmelaget. Det er papirkurver, lyspærekuler, pepperkakehjerter i keramikk, perlede snøfnugg, og en del heklede småting. Ganske variert og koselig, selv om det kommer dårlig frem på bildet. Jeg får ta et bedre ett senere. 

Denne helga gikk mye fortere enn jeg hadde planer om. Har ikke fått slappet av slik jeg ville, siden jeg enda er litt plaget med å være småsyk. Så nå håper jeg de to siste skoledagene går veldig fort, og at lille julaften går veldig sent, så jeg får tid til alt jeg vil før jul. I dag er planen jobb-> bursdag til lillebror-> 3 venner på middagsbesøk i kveld. Håpte egentlig å få bakt en kake til lillebror også, men det ser det ikke ut til at jeg rekker (hvor ble søndagen av??)

 

Er dere andre ferdige til jul? 

Og er det noe dere stresser med, eller koser dere med?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *