Hjemmesydde julegaver

Categories A Hobby

En del menn er veldig vanskelige å finne julegave til, synes jeg. Så i år har jeg gått for en hjemmelaget, men nyttig variant: Toalettveske! Jeg brukte denne oppskriften >her<, og MYE frustrasjon før jeg kom rem til dette resultatet. 

Formen ble jo HELT feil, men…

 

Men jeg gir meg ikke så lett. Jeg ville prøve en gang til å få til den “boxy” looken. Så jeg fant en enklere oppskrift >her< Da fikk jeg det endelig til mer sånn som jeg ville. Denne tok jeg heller en lomme på på utsiden, i stedet for hanken. Alle stoffene er fra loppemarked, eller arvet, og glidelåsene er fra ebay, så dette er et billig og greit prosjekt. Også tenker jeg å fylle med f.eks barberhøvel, deodorant, eller parfyme til julegaven. Alt etter pris og behov 🙂

Dette kan selvfølgelig like godt gjøres til jenter, og er en veldig artig gave å få. Jeg bruker kun hjemmelagede toalettvesker og sminkeveske nå… 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *