Et lite juletips

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Her er mitt beste juletips: Lag en adventskalender til noen du er glad i. Jeg har laget te-kalender til ei venninne med koselige ord og beskjeder for hver dag. Også en forskjellig type te hver dag: en koselig måte å starte dagen på! Fikk selv en slik kalender en annet år, og ble kjempeglad for den 🙂

 

I tillegg har jeg kjøpt to pakkekalendere (mangler enda noen få pakker, da). Gleder meg til å gi dem som en overraskelse første desember!

Når det gjelder julegavene mangler jeg bare to stykker. Pluss noen som jeg må kjøpe rett før jul – men planen er klar. SÅ herlig å ligge godt an 🙂

(har ikke kjøpt alle gavene på IKEA. Det er bare praktiske poser å samle alt i)

4 kommentarer

4 thoughts on “Et lite juletips

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *