Et ørlite, for tidlig glimt av julepynt

Categories C Hus, hjem og hage

Vi klarte ikke å dy oss lengre… Jeg har begynt å lage en del av årets julepynt (med lite penger til å kjøpe nytt, er det det enkleste og gøyeste alternativet). Og nå har vi jammen hengt opp englene. De skrek så fint om å få bli hengt opp litt før desember. Og tross alt, er jo ikke engler bare julete. Jeg driver å teller på fingrene om jeg skal publisere oppskrifta på englene. Jeg dras mellom følelsen av at de er mine, og at det er gøy hvis noen vil lage dem. I fjor solgte jeg over 300 slike engler, og tjente over 10 000kr som gikk til gatebarn i Kenya. 

Også var det Thomas da, som forelsket seg i dette treet. Og han bare måtte ha det fremme, etter å ha laget en helt egen hylle bak sofaen. Drivved-tema er innarbeidet, og vi har også fått laget en ny lampe av drivved (glemte å ta bilde.) Gøy med en mann som digger DIY!

Jeg gleder meg veldig til vi skal pynte skikkelig til jul. Her i huset kommer rødt til å være et gjennomgangstema 🙂

1 kommentar

1 thought on “Et ørlite, for tidlig glimt av julepynt

  1. Ja, du har et dilemma der. Du er ikke redd for at du blir påvirket til å ta valg når du sier det slik da? Kanskje du føler du burde delt oppskrifta med flere fordi dem er så fine? Selvom du deler, så vil de nok være morsomt om noen lager Engelen Ingrid. De som er dyktige å hekle kan nok kopiere englene dine når de ser den likevel, og vi andre får vente og håpe på oppskrift 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *