I år ligger jeg skikkelig godt an med julegavene. Jeg startet allerede i høstferien, da vi var i Tyskland. Og etter den gode starten, bestemte jeg meg for at i år skal jeg klare å være ferdig med gavene innen desember starter! Og jammenmeg ser det ut til at det kan gå. For i går var vi på julehandel på Bryne, og i Stavanger-området, og fikk handlet inn både det ene og det andre. Vi gikk langt over budsjett, og fikk handlet en god del til oss selv også. Men det var litt deilig å handle igjen: det blir lite sånt nå når vi bruker alle penger til oppussing. Fikk meg til og med ny bukse (og det trengte jeg! Roterer på tre, hvorav det er kun en jeg egentlig liker.) Og dessuten stoff til julekjole! Glede meg til å prøve å sy den 😀

Resten av helga har blitt brukt til hobby og til venner. Fredag var Daniel og Tommy på besøk. Lørdag kveld hadde vi besøk av Cathrine og Ida: vi laget adventskalendere. Og søndag har jeg hatt hobbydag med Malin hele dagen. For ei koselig helg! Og jeg har også kommet videre på en god del hobbyprosjekter… Kan dessverre ikke vise alt her, siden en del er julegaver, men…


Alltid kos med disse søtingene 🙂

9 kommentarer

9 thoughts on “Juleshopping

  1. Sofie Caroline Nilsen: Ja, det er det virkelig 🙂 Må bare ha en stor innpakke-dag nå 🙂 Så kan jeg senke skuldrene mange hakk!

  2. RebeccaHasselgard: Er enda mulig å klare det før desember 🙂 Trikset er å planlegge hva du skal kjøpe, før du står i butikken ( i hvert fall hjalp det meg). Da vet jeg hvilke butikker jeg skal på, og hva jeg skal se etter….

  3. Nå ble jeg inspirert til å sette i gang med julegavene! 🙂 Har ikke én enda. Pleier som regel å ta det meste i de par siste ukene før jul med plan for året etter å starte mye tidligere, hehe. Det toget har jo faktisk ikke gått for i år da, så kan jo prøve 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *