The girl on the train

Categories H bok

“You don’t know her, but she knows you.”

Boktittel: The girl on the train

"The girl on the train" av Paula Hawkins

Forfatter: Paula Hawkins

  

 

Innhold: Rachel er alkoholiker. Hver dag er lik den forrige. Hun tar toget, vandrer meningsløst rundt i London. Drømmer seg tilbake til livet hun hadde. Men en dag ser hun noe fra toget som vekker henne fra rusen, og virrer henne dypt inn i et mysterium.

 

 

Min mening: Spennende! Dette var en favoritt i år. Jo lenger jeg leste, jo mer hekta ble jeg. Jeg skriftet flere ganger mening om hvem som kunne være den skyldige…

 

Terningkast: 6. Spennende fra begynnelsen! Jeg anbefaler den til dere som liker en thriller og et mysterium.

BildeKilde

 Boka finnes på norsk,  “piken på toget.” 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “The girl on the train

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *