Tanker om førjulstid og aktivitetsnivå

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det har blitt litt mindre blogging i det siste, og det er fordi jeg er fast tilhenger av å ikke blogge kun for å få ut noe. Jeg må faktisk ha noe på hjertet. Og siden dagene mine består av skole (som jeg ikke har lov til å si for mye om) og ungdomsarbeid (som jeg allerede har sagt mye om mange ganger), så gjenstår det liksom ikke altfor mye spennende å blogge om. Det vil si: dersom jeg ikke var så travel hadde nok ideene kommet da også. For det er mye som skjer!

Jeg er iherdig opptatt av å bli ferdig med julegavene i november. Jeg pleier alltid å drøye de siste gavene til i siste liten (selv om jeg alltid starter tidlig), og det er så mye unødvendig stress. Så i år skal desember være mye mer avslappende, med tid til venner, julekaker, og julekos. 

 

Uka som gikk hadde mye bra. Jesusgruppe med flotte jenter, mange gode kvelder med mannen der vi så film, drakk kakao og koste oss. Pizzakveld med venner. Filmkveld med venner. Ungdomsmøte lørdagen. Og mye godt og usunt. 

I uka som kommer blir det nok noe av det samme. Eneste som er planlagt er jesusgruppe,  øvelse med teamet, og ungdomsstyremøte. Herlig å ha så mye fritid på ettermiddagene! Vet ikke hva som har skjedd det siste halvåret: før følte jeg at jeg aldri hadde tid… Selvsagt går det enda fort, men jeg har i hvertfall muligheter til å finne på gøye ting. I helga skal jeg jobbe ekstra i planteskolen. Grugleder meg. Blir slitsomt, men koselig også.

Hvordan er din ukeplan? Fullbooket, eller åpen? Jeg liker en god variasjon med rom for improvisering!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *