Sydde meg like godt en hatt!

Categories A Hobby

Jeg tror aldri jeg har gått med hatt, og jeg kommer kanskje ikke til å gå med hatt heller. Men jeg kunne ikke la sjansen gå i fra meg til å lære å sy hatt! 

    Litt høy i hatten der, kanskje.

 

Hatten min er sydd et brunt stoff jeg kjøpte på loppemarked, og et blått rutestoff som jeg fikk av grandtante i sommer. Max ti kroner i utgifter der, altså. Det var ganske mye arbeid (til å være en så liten ting), men et veldig gøy prosjekt! Hatten kan vendes og brukes på baksida (men da bør jeg egentlig sy på et pyntebånd på den blå siden, der sømmen er.) Driver enda å vurderer om jeg skal være så crazy å faktisk bruke den… 


Har fått litt sygnist igjen, så flere syinnlegg vil forekomme! 🙂

Hva synes du om hatten? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Sydde meg like godt en hatt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *