Battlefield of the mind

Categories H bok

“Winning the battle in your mind.”

Boktittel: Battlefield of the mind

Forfatter: Joyce Meyer

  

Innhold: Joyce setter fokus på å styre tankene sine. Hva vi opplever i livet har stor sammenheng med hva vi tenker. Ekte fred, kjærlighet osv,  kan ikke oppleves dersom tankene er på feil sted. Med mange egne erfaringer, og god bibelsk begrunnelse, skriver hun om hvordan vi kan forandre oss fra innsiden og ut.

 

Min mening: Jeg fikk mye ut av boka, samtidig som den var litt tung å lese. Men absolutt verdt det! 

Terningkast: 4. Viktig tema! Jeg anbefaler den til kristne som vil la Gud forandre dere.

BildeKilde

 Boka finnes på norsk, og heter da “Kampen om ditt sinn.” Så språket er ikke en unnskyldning for å ikke lese den 🙂

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Battlefield of the mind

  1. Denne har jeg fått anbefalt av flere nå, så må absolutt få skaffet meg den! Har aaalt for mange bøker i bokhylla (og i butikken) jeg har lyst til å lese, hehe 😉
    Ellers ser jeg at du er lærer. Så bra! Er det på kristen eller offentlig skole? Uansett, superviktig jobb! Stå på! 🙂

  2. Silje Dammann: Jeg tar gjerne imot anbefalinger om du har! Alltid gøy å lese noe som er bra!
    Jeg jobber på offentlig skole, ja 🙂 Veldig spennende jobb! Er mitt første år, så føler meg enda litt famlende, men 😉

  3. Hmm… Den første jeg kom på er “Den uimotståelige revolusjonen” av Shane Claiborne.. Den er inspirerende og utfordrende!
    Så bra! Synes det er så viktig med kristne lærere på offentlige skoler 🙂 Sikkert mye å komme inn i vil jeg tro, ja! Lykke til! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *