DIY Pysjbukse

Categories A Hobby

Mitt siste syprosjekt var en pysjbukse som jeg har planlagt å sy lenge. Stoffet kjøpte jeg på ebay av selgeren Tiaknight. Det er tykk og myk polarfleece. Jeg tror ikke jeg skjønte hvor mykt og deilig det var før buksa var ferdig. Det er den beste kosebuksa jeg har, for å si det sånn. Dette er et kjempe-enkelt nybegynnerprosjekt. Mønsteret er fra S&S, og består kun av 4 deler. Hvis jeg syr en slik bukse til, kan jeg lage en tutorial, for dette er virkelig et gøy prosjekt som alle kan få til. Spør hvis du lurer på noe, og kast deg uti det. Totalprisen for dette prosjektet er ca 150-200kr. Det koster litt med det fine stoffet, men det var virkelig verdt det!

4 kommentarer

4 thoughts on “DIY Pysjbukse

  1. Så kul pysjbukse! Ha en super fin Tirsdag! <3 Ta gjerne en tur innom bloggen min også, det blir satt stor pris på! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *